A guide to successful organic marketing initiatives: organic marketing initiatives and rural development

Kurzformat

A guide to successful organic marketing initiatives : organic marketing initiatives and rural development / [Authors: Otto Schmid ... et al.] - Frick, Switzerland , 2004
208 S. : Ill.
  • Aarau, Aargauer Kantonsbibliothek, AKB AG 102

LEADER 00000nam a2200000 c 4500
001 991060644679705501
005 20240308230757.0
008 041004s2004 sz 00| | eng
020 |z 0954327955 
035 |a (swissbib)160409209-41slsp_network 
035 |a 160409209  |9 ExL 
035 |a (NEBIS)004802408EBI01 
035 |a (ABN)000262781ABN01 
035 |a (EXLNZ-41SLSP_NETWORK)991060644679705501 
035 |a (41SLSP_ABN)990002627810108281  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
040 |a SzZuIDS NEBIS ETH-BIB  |d CH-ZuSLS 
245 0 0 |a <<A>> guide to successful organic marketing initiatives  |b organic marketing initiatives and rural development  |c [Authors: Otto Schmid ... et al.] 
264 1 |a Frick, Switzerland  |b FiBL, Forschungsinstitut für biologischen Landbau / Research Institute for Organic Agriculture  |c 2004 
300 |a 208 S.  |b Ill. 
490 0 |a OMIaRD  |v Volume 6 
610 2 7 |a Europäische Union  |0 (DE-588)5098525-5  |2 gnd 
650 7 |a AGRARMÄRKTE + AGRARHANDEL  |9 ger  |0 (ETHUDK)000030795  |2 ethudk 
650 7 |a BIOLOGISCHE LANDWIRTSCHAFT + ÖKOLOGISCHE LANDWIRTSCHAFT  |9 ger  |0 (ETHUDK)000030832  |2 ethudk 
650 7 |a LEBENSMITTELHANDEL + LEBENSMITTELMÄRKTE + LEBENSMITTELPREISE  |9 ger  |0 (ETHUDK)000010872  |2 ethudk 
650 7 |a VERKAUFSTECHNIKEN + VERKAUFSMETHODEN  |9 ger  |0 (ETHUDK)000032641  |2 ethudk 
650 7 |a Biologisches Lebensmittel  |0 (DE-588)4428726-4  |2 gnd 
650 7 |a Vermarktung  |0 (DE-588)4121857-7  |2 gnd 
700 1 |a Schmid, Otto 
852 4 |b AKB  |c AKBMA  |j AKB AG 102  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
949 |i AKB 63  |c AKBMA  |p 38  |j AKB AG 102  |b AKB  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
957 2 7 |a Europäische Union  |0 (DE-588)5098525-5  |2 gnd  |7 610  |9 LOCAL  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
957 7 |a Biologisches Lebensmittel  |0 (DE-588)4428726-4  |2 gnd  |7 650  |9 LOCAL  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
957 7 |a Vermarktung  |0 (DE-588)4121857-7  |2 gnd  |7 650  |9 LOCAL  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
958 1 |a Schmid, Otto  |7 700  |9 LOCAL  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
986 |a (41SLSP_ABN)990002627810108281  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 
990 |a AG2006 12  |2 abn-YA  |9 LOCAL  |9 (41SLSP_ABN)990002627810108281 

Basisinformationen

Signatur:
  • Aarau, Aargauer Kantonsbibliothek, AKB AG 102
Ressourcentyp:
Eintrag Aargauer Bibliographie
Titel:
A guide to successful organic marketing initiatives: organic marketing initiatives and rural development / [Authors: Otto Schmid ... et al.]
Erscheinungsangaben:
Frick, Switzerland, FiBL, Forschungsinstitut für biologischen Landbau / Research Institute for Organic Agriculture, 2004
Physische Beschreibung:
  • 208 S.: Ill.
Serie:
OMIaRD; Volume 6

Sucheinstiege

Person:
Ort:
Thema - Körperschaft:

Anmerkungen

Sprache, Schrift:
Englisch
ISBN:
0954327955

Code

Code Bibliographie:
AG2006 12

Identifikatoren

Systemnummer:
991060644679705501
Andere Systemnummer:
  • (swissbib)160409209-41slsp_network
  • 160409209
  • (NEBIS)004802408EBI01
  • (ABN)000262781ABN01
  • (EXLNZ-41SLSP_NETWORK)991060644679705501
  • (41SLSP_ABN)990002627810108281
Quelle: